هر چی دلت بخواد کامپیوتر -موبایل-ماهواره

کامپیوتر -موبایل-ماهواره - نرم افزار- آموزش- عکس موزیک -کلیپ کرک و سریال برنامه ها و....

هر چی دلت بخواد کامپیوتر -موبایل-ماهواره

کامپیوتر -موبایل-ماهواره - نرم افزار- آموزش- عکس موزیک -کلیپ کرک و سریال برنامه ها و....

کلی بازی فلش جالب و سرگرم کننده

بهترین بازیهای کم حجم فلش که مطمئنا سرگرمتون میکنن

بازی فلش پرتاب گربه - Kitten Canon

Kitten Canon: گربه‌ی فلک زده را با یک سلاح جنگی هر چقدر می‌توانید دور‌تر پرتاب کنید. شما هم امتحان کنید.

دریافت (333KB)

بازی فلش بادکنک و تیر و کمان - Bloons

Bloons: با تیر و کمان باید بادکنک ها را بترکانید البته باید دقیق نشانه گیری کنید و سرعت پرتاب را درست انتخاب کنید چون تعداد محدودی تیر دارید. بازی جذابی است ، امتحانش کنید.

دریافت (600KB)

برای دیدن باقی بازیها روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

۴عادت که ظاهر شما را پیر می‌کنندو موارد ایجاد سردرد

برخی عاداتی که داریم می‌توانند سبب پیری زودتر ظاهر ما شوند.برای پیری 2 دلیل عمده وجود دارد. تحقیقات روی دوقلوها نشان داده پیری یا ارثی است یا به دلیل فاکتورهای محیطی است. به عبارت ساده‌تر کسانی که پیرتر از سن خود به نظر می‌رسند، استرس و انتخاب‌های اشتباهی داشته‌اند که رد پیری را بر چهره آنها بر جای گذاشته است..

1) رژیم‌های یویو:

۲) سبک زندگی نامناسب

3) استرس:

4) مصرف بالای قندها:


مواردی که باعث سردرد می شوند

1- مدیر محل کارتان : بله تعجب نکنید مدیر و یا هر کس که شما را تحت استرس و فشار قرار می دهد، می تواند منجر به بروز سردرد در شما شود.........

برای ادامه روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

اسکن سریع انواع فایلها با 36 آنتی ویروس Online Scaner

Best of Online Virus And Malware Scaner

Very Fast

تا حالا ژیش اومده یه فایل از دوستتون یا اینترنت بگیرید و حس کنید که شاید ویروس.تروجان و...داشته باشه؟یا اینکه آنتی ویروستون به روز نیست و شما نگرانید کامپیوترتون ویروسی بشه یا تاحالا شده که بخواید ببینید فایلتون یه کرک سادست یا یه ویروسه؟با استفاده از این سایت  میتونید از ویروسی بودن فایلهای مشکوکتون با خبر بشید

این سایت از جدیدترین ورژنهای 36 آنتی ویروس مطرح و قدرتمند دنیا و به صورت آنلاین (یعنی آنتی ویروسهای به روز)مانند

Nod32,Panda, bitdefender , Kaspersky,Quick heal,AVG,Dr Web ,Avira antivir ,G-data,Avast

و ...,استفاده میکنه که شما هیچوقت نمیتونید همه اونها رو داشته باشید. .با استفاده از این روش حتی بعضی فایلها که ویروس نیستند و بعضی آنتی ویروسها به اشتباه به عنوان ویروس شناسایی میکنند مشخص میشود

برای استفاده روی ادامه مطلب کلیک کنید بعد از انتخاب فایل  Submit file رو بزنیدخیلی سریع اسکن میکنه(از طریقه اینترنت اسکن میکنه)

برای ورود به سایت اسکن با 20 آنتی ویروس اینجا کلیک کنید

سایت اسکن فایل با  36 آنتی ویروس محبوب دنیا

برای حمایت از ما از تبلیغات بالای سایت دیدن فرمایید


CPR چیست؟

!!!!!!  آنچه همه باید بدانند  !!!!!!

فرض کنید ساعت 6:15 بعد از ظهر است و شما بعد از یک روز کاری سخت غیر معمول به خانه تان بر می گردید (البته به تنهایی). شما به شدت خسته و غمگین هستید. ناگهان یک درد شدید در ناحیه سینه خود احساس می کنید که به طرف بازو و نیز به آرواره  شما زبانه می کشد. فاصله خانه شما تا نزدیک ترین بیمارستان فقط 5 مایل (حدود 8 کیلومتر) است. متاسفانه، نمیدانید که آیا می توانید تا رسیدن به بیمارستان تحمل کنید یا نه.. شما آموزش کمک های اولیه (CPR) را بلدید، اما نمی دانید چگونه این کمک ها را روی خودتان انجام دهید.

چگونه وقتی تنها هستیم از یک حمله قلبی جان سالم به در ببریم

بسیاری از مردم، زمانی که با حمله قلبی مواجه می شوند، تنها و بدون کمک هستند. شخصی که ضربان قلب او نا منظم است و کسی که شروع به احساس ضعف می کند، تنها حدود 10 ثانیه پیش از از دست دادن هوشیاریش وقت دارد. به هر حال، این قربانیان می توانند با سرفه های مکرر و شدید به خود کمک کنند. پیش از هر سرفه باید نفس عمیق بکشید، و سرفه باید عمیق و کش دار باشد و خلط سینه را از عمق سینه ایجاد کنید. توالی یک نفس و یک سرفه  باید حدودا هر 2 ثانیه یکبار بدون توقف تکرار شود تا کمک برسد و یا ضربان قلب دوباره به حالت عادی باز گردد. نفس های عمیق اکسیژن را به داخل شش ها می کشد و حرکت های سرفه موجب فشار به قلب و تداوم جریان گردش خون توسط آن می شود. همچنین این فشار فشرده کننده روی قلب موجب بازیابی ریتم نرمال ضربان آن می شود.  بدین طریق، قربانیان حملات قلبی می توانند تا رسیدن به بیمارستان حیات خود را حفظ کنند.